Tattoo

Nu har min mamma tatuerat sig! Haha. Wiie, det såg lite läskigt ut måste jag säga. Men galet sugen blev jag. Åh, vill göra en nu! Frågade dom på tatueringsstudion och dom sa först att man måste vara 18 år, även om man har föräldrarnas tillåtelse. Men sedan kom ägaren och när jag frågade honom så sa han att det är ens eget beslut att tatuera sig, och att dom har i sin policy att man få tatuera sig ifall man är 17 år och har målsmans godkännande. Wiiie. =D

Så jag bestämde med mammas kompis, som också ska tatuera sig, att vi ska göra det i början eller mitten av september. Då är ju sommaren slut och så, så man slipper avstå från sol & bad alltför mycket. Kan ju inte göra den innan Kreta, det skulle bli alldeles för omständigt. Att inte kunna bada, plus att behöva smörja in den med jättestark spf hela tiden. Klart att det skulle gå, men jag tycker det är bättre att vänta en månad.

Mamma gjorde en grekisk sol på ryggen, rätt så liten, eller ah. Mellanstorlek skulle man väl kunna säga. Jättefin blev den. =) Jag frågade henne om det gjorde ont, medan hon blev tatuerad. Mamma: "Nej, men jag har väldigt hög smärttröskel. Du kommer aldrig klara det!" Haha. Tack för stödet mamma.

Hittade i alla fall precis den tatuering jag vill göra. En symbol för fiskarnas stjärntecken (inte det vanliga H:et), med tre rosa blommor. Skitfin var den. Den ska sitta i svanken eller möjligtvis lite längre upp. Frågade om det där med ryggmärgsbedövning och sånt, men tydligen är det inga som helst problem. Så nu vet du det Carro ;)

Lägger upp en bild på hur tatueringen ska se ut sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0