TACK!

JA. Ibland älskar jag min bror. Och ibland har jag lust att köra något hårt i mitt eget huvud. Helt seriöst, jag tror inte det finns någon mer oteknisk än mig. Det är pinsamt. Jaja, nu fungerar min älskade iPod i alla fall. =) Wiie.

Gårdagen då. Eller rättare sagt kvällen. Jag åkte in till stan för att träffa mina tjejer, trots att jag var alldeles burned i ansiktet. Behöver jag säga att jag blev utskrattad när jag kom dig? Nej. Försökte ha solbrillorna på mig så länge som möjligt, men när jag upptäckte att det var skugga överallt, och jag dessutom skulle gå in på biografen, så var jag tvungen att face the fact att jag såg ut som en idiot. Men men. Filmen var i alla fall jättebra. Hade ju som sagt aldrig sett nåt avsnitt av S.A.T.C innan, men måste erkänna att filmen var bra. Hade grymt nära till tårarna i slutet, men jag lyckades behärska mig, haha. Hörde dock väldigt mycket snyftningar runt om i biosalongen. Enda som var lite dåligt var att filmen var 40 (!) minuter försenad. Grr. Så jag missade sista bussen hem, och fick sitta vid Askims Stationsväg ensam och vänta. Buhu. Var övertygad om att jag skulle bli överfallen/våldtagen/mördad/rånad, men så blev inte fallet.

Idag ska jag ner till havet med mamma, bror och några andra. Handduk över ansiktet dock.. :/


Kommentarer
Postat av: carro

svar: jo men det är typ en "ängel" som har krashat ner på jorden :D hahah.. och så liksom sitter den ihopkurrad och vänder sig om!! skitläskigt ju

2008-07-03 @ 14:46:10
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0