Spöregn

Halloo. =)

Har redan varit upp i 2½ timma. Som sagt, var ju med min kära Carro i Kungsbacka, den stackarn kunde ju inte vägen.. Så, jag ställde klockan på halv åtta, stod nere på busshållplatsen kvart i åtta, och så var vi väl på verkstaden vid åtta. Effektivt värre. Sedan skulle jag ju då guida henne hem. Det gick rätt bra faktiskt, även fast vägarna var blöta och hemska, men när vi kom til Särö så öppnade sig himlen. Fyfan. Tur att vi hade regnjackor i alla fall, men regnbyxor, neej, det hade vi inte. Mina tidigare (ganska) vita converse är nu grå. Vackert.

I alla fall, när jag kom hem hade mami gjort frukost så vi åt med tha family. Och nu sitter jag här och nördar mig, ska lägga in lite bilder från min farbrors fest i hans foto-ram, annars blir han lack. Alldeles strax ska vi skutta iväg till Liseberg! =) Wiie. I lööv Liseberg. Faktiskt. Även om man inte är åtta längre, så e de ändå kul. Inte mer än två ggr om året dock. Vädret idag kunde ju varit bättre, men som man säger: det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. ;P

Ska även se om jag kan få tag i Idaho, (har du fått ditt nya Comviq Kompis måntro?) så hon kanske kan ta en sväng förbi Liseberg och lämna mi camera digital. Den behöver jag. Ha en fin dag nu, hörs kanske ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0