Räkor & Glass

Godkväll.
Dagen idag spenderdes som sagt med mina töser, Cornelia & Caroline. Vi hade det jättemysigt, åkte ner till havet och låg och stekte. Fast solen gick i moln efter ett tag, iofs var det bara skönt. Det är ju så varmt ändå! Förstår inte hur vi ska överleva i Grekland, där kommer vara HUR VARMT SOM HELST. Eller ja, varmt för mig i alla fall. Man är ju van vid Sveriges bistra klimat, haha. Dessutom har jag bara varit utomland i början på sommaren innan. Så lite skillnad blir det allt.

Nu har jag precis ätit räkor & baguette ute på terassen med mamma, pappa, min bror, farmor & farfar. =) Åh va det var gott. Matilda <3 Skaldjur. Always and forever. Sinnes va gott det är. Jaja, jag körde i alla fall upp till Hemköp på vår andra, galna moppe, eftersom min är (läs: var) trasig. Denna moppen är verkligen livsfarlig, då något har lossat innuti så den går därför i typ 80 km/h. Hjälp. För snabbt för mig. Så jag körde som en pensinär hela vägen. Väl där köpte jag en baguette + två Ben & Jerry´s (höhö, nej jag skulle inte ha båda själv även om jag önskade det..:P). Sen åkte jag hem igen. Lika långsamt.


Den som inte blir sugen kan räcka upp en hand. Nå?

Kommentarer
Postat av: Tobias

MUMS NEW YORK :D



svar: hehe good! lefkas =)

2008-07-25 @ 20:58:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0