Nighty

Hej godingar!

Hemma från jobbet, det var rätt skoj på jobbet idag, S jobbade och då är det alltid trevligt =). Lite annat roligt folk fanns där också.. När jah jobbat ungefär halva mitt pass kommer en snubbe som jobbar på golvet och frågar om det är någon som åkt moppe till jobbet idag.. Jag bah: "Hm, ja?". Han: "Ah, för det står en moppe med nycklar som SITTER I utanför!" Gaaaaah. What to do!? Fick säga till M som var kassaledare, och hon lät mig kubba iväg. Snabbt som satan sprang jag ut på baksidan, till personalparkeringen, och där stod den. Med nycklarna i. Men den stod kvar. Min moppe. Puh.

Anyway, är så delad över hur jag ska göra. Om jag ska jobba kvar på mitt nuvarande jobb (som jag trivs så sjukt bra på!), eller om jag ska byta till en butik som precis ska öppna alldeles här vid mig. Tar mig fem minuter att åka moppe dit. Nu tar det mig en halvtimma. Men allt är så bra på mitt jobb! Jag vill verkligen inte sluta. Så jag får ta mig en ordentlig funderare på detta.. =/

Och det finns en person som gör det hela mycket svårare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0