Mittwoch

Goodmorgon..
Här sitter jag vid datorn och bara stirrar på klockan hela tiden.. De e ju så när man ska jobba, kan inte slappna av liksom. Inte jag i alla fall. Börjar klockan tolv idag och jobbar till åtta. Suck! Orkar verkligen inte, men jaja, farligt är det ju inte.. Behöver pengarna om inte annat.

Igår var ju som sagt Tess här en stund på kvällen, vi var ute på en långpromenad och sedan blev det O.C precis som jag ville :P Haha. Hon hade aldrig sett ett enda avsnitt innan, men jag tror hon tyckte det var bra.

Just nu sitter jag och gör min egna almanack, riktigt kul faktiskt. Ska försöka få den klar så jag kan beställa hem den. Tar ju några veckor och man vill ju gärna ha den till skolstarten som, hemska tanke, är om mindre än en månad.

Nu ska jag fortsätta med den, och sen hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Sabine

vart jobbar du? :)

2008-07-23 @ 15:42:19
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: svårt att välja bilder ibland ;D

2008-07-23 @ 17:02:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0