Måndag!

Goddag! Var ett tag sedan jag bloggade nu, men jag har inte haft tid/lust, plus att min hemska dator tar femton år att starta upp. Nu har jag suttit hela morgonen och kopierat ALLA min bilder, dokument och låtar till min brors iPod (som har lite mer minne än min, 160 GB!), så att jag ska återställa hela skiten till grunden. Puh, lång tid tog det. Och nu vet jag inte ens om jag kan greja den där återställningen själv. Hjälp mig nån? Idag står inget särskilt på schemat, ska ut och sola en liten stund nu tänkte jag, om inte solen försvinner, som den alltid gör så fort jag visar min nuna utanför dörren. Sedan klockan 15.00 börjar jag jobba och jobbar till och med klockan åtta. Ikväll? Vet jag inte vad som händer, får se.

Annars så är veckans planer rätt så lugna. Än så länge i alla fall. Ska på Liseberg med min kära familj någon dag, och så ska jag och Moa antingen till Marstrand eller Båstad. =) Måste träffa Ida också, för den lilla bitchen har min kamera! Haha. Ifs så var det jag som glömde den i hennes bokhylla.. ;P Men men. Nu ska jag stänga av datorn och hoppas i bikinin! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0