Kurt Nilsen

Jaha, den solen försvann nästan lika snabbt som den kom. Satan också. Det var skitfint när jag tog bussen, och även när jag kom hem, men hann bara ligga och sola i en knapp timma innan det blev molnigt. Jaja.

Fick i alla fall uträttat en del ärenden i Frölunda. Banken, Forex, sen köpte jag även två jättesöta "strandklänningar", och ett armband & ett halsband på Glitter. Nu får jag seriöst inte shoppa mer innan Kreta. =/ Ska strax hoppa in i duschen, man blir ju måttligt fräsch av att ligga ute och steka. Mami, papi & August drar snart iväg till Varberg, dom ska på nån 4e juli-fest hos våra kompisar från USA. Så då får jag huset för mig själv en stund innan jag åker.



You thought
Who's gonna make my decisions, I can't make them on my own
Who's gonna rise to the occasion when there is no one around
Who the hell is gonna believe me, I dont believe in myself
Who's gonna be there forever, well it aint gonna be him

Älskar denna låten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0