Jag just nu

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att vi bestämde oss för att åka till Blekinge och besöka våra sysslingar över helgen! =D
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Läste bloggar.
Det sista du sa högt?
"Du e ju störd i huvet!" (till min bror...)
Vad har du druckit idag?
Inget!? :O
Vad var det senaste du åt?
Frukost; scones som min bror gjort =)
Vad var det senaste du köpte?
Sushi.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vita.
Vad är det för väder hos dig just nu?
Mulet.. 
Godaste glass-smaken?
Vanilj med något i. Eller choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske. Vet inte riktigt.
Sover du tungt?
För det mesta.
Drömmer du mycket?
I perioder.
Mardrömmar?
Samma sak där.
Vilket ämne är roligast i skolan?
Engelska och svenska. xD
Trivs du med ditt jobb?
JA!
Favoritklädsel?
Klänning =)
Favoritlåt just nu?
Time to pray - Andrea 
Vad ser du om du tittar åt höger?
Mitt nattduksbord. 
Vad gör dig glad just nu?
Att jag får träffa Elin och dom andra imorgon och hela helgen! =) 
Vad ska du göra härnäst?
Åka till Expert med pappi och bror X)
Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu:
Bra humör!
Favoritgodis:
Salt och surt.
Kläder just nu: 
Mysbrallor, linne och kofta. 
Musik just nu:
Armin Van Buuren and Dj Shaf feat. Chris Jones - Going Wrong
Sommarplaner:
Åka till Kreta med mina babes!
Hur många kuddar sover du med:
Tre.
Spelar du nåt instrument:
Nej spelade blockflöjt och piano när jag var mindre, men not anymore.
Morgon- eller nattmänniska:
Både och.
Bio eller promenad:
Beror på med vem. Får nog säga både och där också.
Är du kittlig:
Eh, ja.
Snarkar du: 
NEJ.
Stjärntecken:
Firre xD
Äckligaste insekten:
Getingar. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? 
Hm, få se. Läsa tankar? Vara osynlig? Nej kanske inte, risken finns att man får reda på saker man inte skulle vetat om annars.. Inte flyga heller, för jag HATAR att flyga. Jag vet faktiskt inte. Behöver nog tänka lite längre. Det är ju trots allt ell mycket viktigt beslut.. ;P 
Vad vill du jobba som?
Skribent på en tidning. Författare. Arkitekt. Fastighetsmäklare. Kostrådgivare. Personlig tränare. Något av dem. Helst av allt skulle jag vilja bli bröllopsplanerare, med egen firma, men det känns lite.. amerikanskt.
Stökigt eller välstädat?
Välstädat, men det är ALLTID stökigt i mitt rum =/
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Neej. Eller kanske.
Gillar du att sjunga?
Sjunger just nu. Alltså när ingen hör. Haha.
Anser du att du är stark? 
Jaa. Fysiskt och psykiskt. X)
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan en stund tills jag inser att det inte fungerar, och undrar vem fan som kom på en sån crap-metod att bli av med hicka. 
Vad längtar du mest efter just nu?
14e augusti. :D

Kommentarer
Postat av: I

2008-07-19 @ 20:26:04
Postat av: Ida

Matilda min älskade, jag lever. Min telefon fungerar fortfarande inte. Jag har fått SIMkortet nu men nu måste vi låsa upp telefonen eftersom att den är låst med Telia. Byt aldrigt operatör, det är bara krånligt. Hur som hellst, jag saknar dig väldigt mycket ska du veta. Vi måste ses när jag får ordning på allt. Men om jag har fattat saken rätt nu så är du i belkinge. Men jag hör av mig så fort jag kan. puss på dig min lilla FIRRE :D haha, fan vad jag skrattade ;)

2008-07-19 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0