Jag blir galen

Godmorgon..
Fy fan vad jag är pissed nu. Jag hatar min dator, den suger så hårt att det finns inte. Köp aldrig LG. Aldrig. Eller rättare sagt, ladda aldrig ner Limewire. Limewire är den ultimata datorförstöraren. Det spelar ingen roll att jag har virusskuýdd som kostar fem fucking miljoner varje år, det fungerar ju för i helvete inte. Alla andra äckliga människors virus lyckas ändå ta sig in i min fina, tidigare oförstörda, dator. Fuck.

Någon som vet hur man på något sätt återställer datorn till dess ursprungstillstånd?
Något sånt måste väl finnas.? För just nu laggar hela datorn, det tog typ en halvtimma att sätta på den, dessutom har den pajat min iPod också. Yes. Så jag är så lycklig just nu. Söndrig dator och sönrdrig iPod. Min iPod är min bebis, för i helvete. Vad gör jag utan den?

Nu ska jag kasta ut min dator från andra våningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0