Härlig fredag

Hej bloggen!

Är verkligen rå-trött, men sitter ändå vid datorn så kan lika gärna blogga lite. Har varit i stan hela dagen med Carro. Hon sov hos mig igår, vi hade riktig myskväll med Ben & Jerry´s, pistage- och cashewnötter + Pretty Woman & Notting Hill. Haha. Kan det bli bättre? Älskar dom filmerna, och det var riktigt länge sen jag såg dom, så det var kul.
I morse vaknade vi vid halv elva-tiden, åt frukost och åkte sedan in till stan. Spelade minigolf på de nya, fina banorna vid Slottskogen. Riktigt nice var dom, typ som en riktigt golfbana. Tyvärr förlorade jag, mitt temperament sänkte mig.
Ida och Richard kom förbi också, och lämnade min kamera och mina flip-flop. Haha, fick se lite överraskande bilder när jag kollade kameran efteråt (Idaa!?).

Efter minigolfen åkte vi till Läppstiftet och besökte Carros pappa (hon skulle tigga pengar, haha). Sedan blev det fikc på Espresso House, det blev en otroligt god räksmörgås med färskpressad apelsinjuice, och till efterrätt: mudcake! Skojar du, va gott det var. Riktigt tjocka kände vi oss efteråt, så vi tog en rask promenad upp längs Avenyn, till McDonals närmare bestämt. Inte för att äta, utan för att träffa Cornelia. =) Fick en trevlig pratstund med henne, och fick även träffa hennes kollegor. Sedan bar det av hemåt, och nu sitter jag här. Helt utmattad, fortfarande, fastän jag kom hem för typ en timma sedan.

Ska ta bussen in till stan om en timma igen, ska äta på Bamboo med Ellinor & Carro. Mys =)
Lika bra att passa på att göra saker idag, för imorgon blir det work all day long. =/ Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0