Guten Morgen

Har precis käkat frulle, och ska nog snart klä på mig. Idag blir det stan med mina lieblings (what´s up med all tyska idag?) Carro  och Greta. Vi ska kolla Gothia, äta lunch på nåt mysigt ställe och bara njuta i solen. =) Får se om vi stöter på några snygga spelare också, haha :P

Igår var jag också i stan, fast med min kära pappi. =) Vi hade en heldag, typ far&dotter-dag. Shoppade, kollade Gothia, åt på restaurang och käkade glass. Myys =). Fick med mig någa second hand-fynd hem; ett skärp, en kjol och en tunika. Ska nog även på lite second hand idag med, se om jag hittar något fint. Har blivit värsta 2hand-nörden, men det är så himla kul att hitta saker som ingen (eller åtminstone inte så många) har.

Juste, har ju precis bränt en Best of-skiva me Håkan till min pappa. Jaa, han gillar fakiskt Håkan, min pappa alltså. Så jag lovade att bränna en skiva med de bästa låtarna. Det var rätt svårt, eftersom jag tycker alla låtar är grymma. Men jag tror jag lyckades ganska bra ändå. .

Nu ska jag kolla lite bloggar, sen ska jag hoppa i kläderna och springa mot bussen! Ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Kitty

då borde du kolla vår blogg ;) ha en fin dag

2008-07-16 @ 12:19:09
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej åker till Götet imorgon och e lite sugen på att gå i några kanon secondhand butiker! har du några att rekomedera som ligger ganska cenralt ? :)

2008-07-18 @ 21:53:56
URL: http://alwaysunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0