Fredag

Godmorgon! =)
Lika underbart väder ute idag, kan man annat än vara glad? Nej. Dagens planer, hm. Jag vet faktiskt inte riktigt, hade bestämt med Cornelia och Carro att vi skulle ses i Slottskogen och ta en glass, men vem orkar vara i stan när det är såhär varmt!? Då vill man ju bara steka på en klippa. Så jag hoppas att dom går med på min lilla manövrerinng där.. ;) Hihi. Annars vet jag inte, ev blir det en snabbis-promenix nu här med Greta. Vi får se helt enkelt.

Min familj har stuckit iväg, dom drog väl för en timma sen. Skulle hälsa på familjen där vi köpte vår hund, och sedan en sväng till Fjällbacka. Jag var inte överdrivet sugen på att sitta i bilen i sånt här väder, så jag stannade hemma. Nu ska jag måla mina naglar och sedan studsa ut i solen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :D jo jag får typ ge ut "tobias och han bästa 100 outfits" ;)

2008-07-25 @ 20:25:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0