En dag på stranden

Hej!
Nu är jag hemma hos Cornelia, har varit vid havet med henne hela dagen. Mycket trevligt, mycket trevligt. Nu står hon i duschen och svalkar sin minst sagt brända kropp, och jag sitter här och uppdaterar mig lite inom blogg-världen. :P Alltid lika kul. Det lutar åt att jag sover här ikväll också, det blev inget av grillningen ikväll då Moa inte var hemma =(. Men det blir nog förhoppningsvis imorgon kväll istället! =) Då kanska även sköna Ida kan följa med. Om hon är snäll.

So what happens next.. Tja, jag ska nog också be snällt om att få låna duschen för jag känner mig väldigt salt. Dock har jag inte fått så mycket färg.. Eller rättare sagt: jag är inte röd. Men man kan ju ha fått färg ändå. Får se ikväll helt enkelt! Sedan ska vi nog pallra oss iväg till en mat-affär, kanske köpa något att äta. Och ikväll blir det Sex and the City för hela slanten. =)

Ha det gött så länge.


Kommentarer
Postat av: Aleexz

ursäkta för att jag frågar men,, vem matildas blogg är det här,, ? hihi ;)

2008-08-02 @ 15:28:42
Postat av: Matilda

Hm, vem är det som frågar? :P

2008-08-03 @ 22:20:40
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0