Torsdag 3:e Januari

Hej på er allihop! ;)

Sorry för dålig (läs: ingen) uppdatering idag.. Har varit på sjukhuset typ hela morgonen. Inget allvarligt dock, bara en undersökning som var bokad sedan innan. Vill inte berätta exakt vad det handlade om, men jag tog lite prover och pratade lite med en doktor och det fick bara bra. :)

Sjukhuset jag var på ligger precis bredvid ett köpcentra och jag hade hoppats på att kunna gå runt lite och kolla, men det hann jag inte. Mamma och morfar var nämligen med, och de fick vänta tillräckligt länge på mig när jag satt och väntade på min labb-tid. I en timma! Usch, och jag som hatar att vänta. Satt och spelade QuadaPop typ hela tiden, haha! :P Mitt favoritspel nummer ett typ.. Slog faktiskt mitt eget rekord. Yaay.

Idag hade jag tänkt att träna, men vet ni vad? Det är så sjukt tråkiga pass på Friskis nu för tiden. Helt stört. Men har ingen lust alls att träna ju! Jag menar.. okej att jag innan gick mycket på medelpass och dom är väl okej. Men jag vill träna hårt, och någon hård träning blir det inte på Friskis känns det som. Vill hellre ha ett gym-kort, deras gym är stort och jättefräscht, dessutom ska de bygga ut till en ny konditionsavdelning. Men jag har över ett halvår kvar på mitt jympa-kort, så jag måste använda klart det. Funderar på att fråga personalen om man kan få byta in jympakortet mot ett gymkort. Det borde ju gå att fixa. Någon som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0