Lördag 5:e Januari

Hej på er.

Det här kommer att bli mitt sista inlägg i bloggen. Tyvärr.. Det måste bli så, även fast det är lite mot min vilja. Jag älskar att blogga, och jag älskar min blogg, men tiden finns helt enkelt inte. Och lika mycket som jag vill fortsätta blogga, lika lite vill jag att datorn ska få ta över mitt liv. För det är så det har varit nu denna hösten. Frågar ni min familj vart jag spenderade den mesta av min lediga tid under hösten så kommer de utan tvekan att svara: framför datorn. Och det allra mesta hade med bloggen att göra. För det är ju inte bara ens egen blogg som tar tid. Nej, i alla fall jag vill ju ha fler läsare, och då gäller det att hålla sig uppdaterad med andras bloggar också. För att inte bli en av alla de kommentar-kåta bloggarna som skriver kommentarer i stil med: "Ha en bra dag!", så måste man sätta sig in i bloggarna, läsa inläggen, "lära känna" personen bakom bloggen. Och det är så jag hela tiden hoppats att mina läsare har gjort. Och det är även så jag själv har försökt göra. Men det tar tid. Tid jag inte har, inte för att lägga på det i alla fall. Jag har min träning och jag har skolan, två saker som tar otroligt mycket tid tillsammans. Och de, särskilt skolan, är saker som jag känner att jag vill, behöver och måste satsa och lägga ner tid på i vår.

Så tack till alla er som faktiskt har läst min blogg, jag vet inte hur många "regelbundna" läsare jag har haft, besökarantalet har gått lite upp och ner, men till er som faktiskt tagit er tid och läst: TUSEN TACK!! <3

Jag kommer såklart att fortsätta läsa bloggar och det kan hända att jag lämnar min adress i kommentarsfältet ibland. Jag kommer inte att radera bloggen, självklart inte. Vill ju kunna se tillbaks på allt det jag har skrivit, och vem vet, kanske får jag tid och lust att skriva nån dag igen? Vem vet.

Ni får ha det så jättebra allihop, sköt om er och återigen ett stort tack till er som läst. =)

Tusen kramar till er alla! ♥ // Matilda

image490

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd, kommer verkligen sakna din blogg..

2008-01-05 @ 16:29:34
Postat av: Hildaan

Näj, så synd :/

2008-01-06 @ 18:40:07
URL: http://hildallica.blogg.se
Postat av: Therese

Tråkigt att se dig gå men hoppas att du kommer tillbaka någongång när du känner att det är du som bestämmer. Det är anledningen till att jag inte bloggar lika mycket längre, jag tog över kommandot! :-)
Bra att du gör det som känns rätt men hoppas att vi får se dig igen!
Ha det bra!

2008-01-07 @ 13:30:23
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Anonym

Jahopp. Så äntligen hittar man en blogg som är rolig, kul, underhållande och personlig. Och så läggs den ner.. Det var ju typiskt!
Väldigt tråkigt att höra faktiskt, även om jag förstår att det tar för mycket tid för dig.
Men du ska iallafall veta det var en bra blogg! Är så trött på alla bloggare som tror att de är Ebba Von Sydow och ska berätta om vad som är inne och ute hela tiden..
Men men, jag får fortsätta med mitt bloggletande!
Ha det bra!

2008-01-11 @ 15:50:10
Postat av: Filip

Tråkigt att du slutar skriva. Hoppas dock du tar bort din blogg från Mer-Trafik snart så vi slipper läsa samma "hejdå, nu drar jag"-inlägg om och om igen.

2008-01-12 @ 11:15:29
Postat av: Maria

oh :/ gillar din blogg ju! men lycka till med allt annat :)

2008-01-24 @ 17:29:11
URL: http://ghalet.blogg.se
Postat av: Jessica Schön

Missa inte tävlingen i min blogg, vinn en fuktcreme värd 363;-

Tävlingen avslutas ikväll 20.00!

2008-02-15 @ 16:39:59
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0