1 Januari 2008

Godmorgon på er . =)

Eller kanske är det snarare 'goddag' vid den här tiden på dagen, men för de flesta är det nog faktiskt godmorgon idag.. :P Jag vaknade ganska tidigt (as usual), typ halv elva tror jag. Låg och drog mig till elva sen knallade jag upp och åt en god frukost bestående av naturell yoghurt med hallon och fullkornshavreringar, en fullkornssmörgås med kalkon, keso och paprika och ett STORT glas vatten. Var uppe vid åtta-tiden i morse och drack, helt uttorkad ju.

Så, hur var er nyårsafton igår? :) Bra hoppas jag! Min var väl rätt så okej faktiskt. Kunde ha varit bättre, men också mycket sämre. Började med att jag åkte till min Moa vid fem-tiden. Vi sminkade oss, fixade oss och sådär, sedan knallade vi iväg till Carro som hade middag =) Mycket trevligt, träffade några nya tjejer också. Vi åt jättegod middag, förrätten bestod av skagenröra med avokado, coctailtomater och en kräfta, huvudrätten var kött med potatisgratäng, stekta champinjoner och sallad och desserten var chokladmousse med bär. MUMS! :) Hur gott som helst. Innan dess var det välkomstdrink, och till maten serverades vitt vin. Inte min favorit direkt, men blandade ut det med cider. :P

Vi hade jättetrevligt verkligen, efter maten sjöng vi singstar, dansade på C's dansmatta och körde shot-lekar. Jag förlorade biig time... Vid halv tio-tiden åkte jag och Moa vidare för att träffa F, J och de andra. De befann sig i Tynnered, så vi satte oss på bussen, och sedan spårren. Men när vi kom dit så skulle inte dom stanna, utan hade beställt en taxi till ett annat ställe där en tjej som jag och M INTE gillar hade fest. Så vi drog till Jesper istället, sprang i högklackat genom området och kom fram tio i tolv :P Firade tolvslaget där, och hade faktiskt riktigt trevligt :)

Hur var er nyår?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0