What kind of world do I want

Jag har egentligen inte alls tid att blogga idag, men jag tar mig tiden ändå. Känns som att det behövs. Jag måste egentligen sitta med näsan nere i matteboken, prov på 30 sidor väntar imorgon, men orkar inte riktigt ta itu med det än. Och jag tror inte att jag ska ta itu med det så mycket mer faktiskt, känns som att det jag kan nu, det kan jag och resten kommer ändå inte sätta sig. Jag orkar inte mer, även fast det bara är ett prov kvar så kan det ta sig i häcken, för jag vill ha lov.

Var och pratade med Ninni idag också, för att "bli sams med mina hjärnspöken". Shit vilket offer jag låter som. Men i alla fall, hon är snäll och frågade om jag hade gått ner i vikt, vilket hon antagligen bara sa för att jag skulle bli glad. Men ändå. Snällt. Vi pratade och pratade och snackade även lite om julen och så. Vi såna tillfällen inser jag hur skadad jag verkligen är, hur hjärntvättad jag måste vara. Brutalt, men sant. Jag blir så arg på mig själv, riktigt arg. Jag tycker ändå jag är en rätt klok och förnuftig människa, och är man det så vet man väl ändå vad man sysslar med och vad man tillåter sig själv att göra. Vad som är bra och vad som är dåligt. Vad som är rätt och vad som är fel. Men tydligen inte. Gah.

Ber om ursäkt att jag blev lite väl personlig, brukar inte öppna upp mig totalt här på world wide web, men det är ju trots allt min blogg och ibland måste man ju få uttrycka sig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag och vi andra alltid fins här gör dig, känner igen mig väl i dig. Älskar dig för den du ÄR!

2008-12-16 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0