God fortsättning och Gott slut.. eller?

Godmorgon på er och god fortsättning & gott slut som man tydligen ska säga nu!
Hade en liten disskussion med min kära mor om när man säger god jul, god fortsättning och gott slut. Har aldrig fått nån riktig kläm på det där, och på jobbet säger alla kunder olika... så där är det liksom bara att svara med samma replik. ;)
Nu är det i alla fall förbi med god jul-frasen för i år, vilket känns lite deppigt tycker jag, julen går som vanligt alldeles för snabbt. Suck. Men men, nyår finns ju kvar att se fram emot!

Idag ska jag in till stan med Moa och Tove för att betala samt beställa maten till nyår. Blir fisk för min del, hoppas på att den är god! Jag åker hem direkt efter, ska börja jobba klockan tre nämligen... -.- Hann inte heller åka in innan och snacka med mina kära vänner, =( men så blir det ibland.

Här kommer lite bilder från julafton:








Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Ser mysigt ut!

2008-12-27 @ 16:04:19
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Ida

vad fin du var på julafton min kära <3

2008-12-28 @ 13:44:17
Postat av: Cornelia

nice klänning där!<3

2008-12-28 @ 19:28:34
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0