Dresses

Eftersom jag nu har hittat min nyårs- (och antagligen även jul-)klänning, så är jag så nöjd och glad man kan bli. Men jag vet att det fortarande är många som letar och har lite smått panik över att inte ha hittat en nyårsklänning än. Även om det är ett tag kvar, så kan det ju vara bra att börja kika nu, tiden bara springer iväg...
Jag tycker att det är kul att köpa från nätet eftersom att risken att någon annan ska ha en likadan minimeras, jämfört med om du köper den i en affär i stan. Så jag tänkte tipsa om några godbitar jag hittat. =)


Klänningar från Nelly.com.

ASOS Sequin Bandeau DressASOS Sequin Bow Front Bandeau
ASOS Bow Back Taffeta Prom DressASOS Bow Front Bandeau Dress
Klänningar från Asos.com



Klänningar från Stylebystars.com



Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Supersnygga klänningar! Man vill typ ha allihop! :) Kramar

2008-12-11 @ 09:03:58
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: zarah

snygga!

2008-12-15 @ 20:48:52
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0