Skymning

Nu har jag gjort klart mitt pepparkakshus, hehe, det blev en total katastrof kan jag ju villigt erkänna. Redan för typ en vecka sedan rasade taket halvt in och när jag nu skulle pynta ena tak-halvan med glasyr och non-stop så var glasyren alldeles för lös så det rann över hela jäkla taket. Jaja, ni ska få se en bild sen när jag laddat färdigt min kamera. Tror det kommer bli gott i alla fall, det är ju alltid något! =) Ska krascha det på uppesittarkvällen tänkte jag, så har man att mumsa på hela kvällen (och hela 2009 typ...).

Det blir nog inget party ikväll, för kära Caroline vill inte höra av sig ;) så istället har jag och Cornelia tagit saken i egna händer och bestämt oss för bio. Twilight blir det! Efter alla supebra omdömen jag hört om den kan jag inte säga annat än att mina förväntningar är höga, så vi får se hur den är. Ha en mysig kväll allesammans, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0