Onsdag!

Godmorgon/goddag!
Har iofs varit uppe sedan halv nio och pluggat (läs: försökt plugga) spanska. Har väl gått sådär, jag känner mig bara så trött på skiten nu att jag inte orkar anstränga mig. Men det känns i alla fall skönt att ända lektionen idag är spanska-provet, sen kan man åka hem igen. Då blir det till att göra klart power-point-presentationen (som Philip btw fortfarande inte har skickat..!)som ska redovisas imorgon, samt plugga matte. Skoj skoj. Men jag ska i alla fall se till att vara klar tills ikväll, för onsdagar är nästan bästa TV-dagen. ;) Bonde söker fru klockan åtta är ju såklart höjdpunkten, men jag sen kommer även Osyldigt dömd med Persbrandt klockan nio (om den inte är slut??). Plus att Leilas Jul kommer idag vid halv åtta, och som den jul-älskare jag är måste jag såklart se på det. =)

Ringde till jobbet precis och fick en massa tider över jul. Shit, jag kommer inte orka jobba nånting på lovet, och ändå fick jag en massa tider... Bland annat ville dom att jag skulle jobba på uppesittarkvällen, men där sa jag hell no, aldrig i livet att jag jobbar då! Typ mysigaste kvällen på året. Däremot sa jag att dom kunde ringa jul-hataren Caroline Robertsson om dom ville ha lite extra-personal över jul, på obekväma tider och sånt, de va okej va? ;) Haha. Nej men man får väl helt enkelt stå ut med att jobba på lovet, lite extra klirr i kassan är välbehövligt!

Nu måste jag fortsätta plugga, samt ta mig en dusch. Hörs kanske senare om inte matteboken dödar mig. ♥






Ta mig tillbaka till värme, sol, glädje, frihet, inga krav och solbränna... ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

åh, herregud! tidsmaskin står högst upp min julklapslista! löve=)

2008-12-10 @ 22:51:47
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0