Nyårsafton!

God nyårsdag på er! (eller nåt)

Vaknade vid nio idag, tänkte försöka sova liiiite  längre med tanke på kvällen, men nej. Heter man Matilda så vaknar man tidigt oavsett kvällsplaner. Så jag har precis ätit frukost (julskinka, tror jag har ätit upp hela vår gris själv.. och jag som inte ens gillar kött, hur gick detta till?), målat naglarna och betaraktat mina minst sagt missfärgade fingrar (!) OMG, missade hon att spraya händerna eller vad? Ser jättefint ut på resten av kroppen, men så kommer man till händerna, och bah hallåväntalite hudsjukdom? Nåja, jag fixade biffen med lite vanlig BUS som förhoppningsvis är i någorlunda samma nyans. We'll see helt enkelt.

Snart kommer Nina hit, men först tänkte jag göra en Matilda goes Blondinbella och göra en liten mini-årsresumé i bilder. Får se om jag hittar bilder för vajre månad också haha.. :P Ska göra vad jag kan!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

jaa, det ska bli grymt kul att se dem bilderna=)

2008-12-31 @ 13:56:56
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0