New Year's Eve

Nu blir det inläggsbajsande här känner jag, men jag är så himla glad över klänningen! =) Tusen tack Julia på Stylebystars! Hon skulle skicka den omgående så den kommer att vara hemma hos mig innan nyår, kanske till och med innan jul..?

Lite hets över nyårsplaner är det ju även om man har klänning klar. Vad ska ni göra? Jag har faktiskt för en gångs skulle ganska bra koll på mig själv och var jag ska befinna mig, men helt planerad är inte kvällen ännu, vilket är rätt skönt. Det ska ju trots allt finnas plats för lite spontanitet.. ;)

Först blir det i alla fall till att kolla på GP's fyverkerier och därefter tror jag det bär av hem till Tove för lite förkrök och så. Sedan blir det middag på Hard Rock Café med nio andra tjejer (Nina ska följa med mig, har fortfarande en vakant plats så är någon intresserad är det bara att vråla högt). Tre-rätters middag blir det i alla fall där. =) Sedan ligger kvällen lite öppen, en del alternativ finns, men inget bestämt ännu. Skulle vara grymt kul att hamna på nåt grymt party nånstans, men we'll see. ;) Om inte annat kan man ju alltid stanna kvar på Hard Rock, är ju inte helt fel det heller.

Försöker att inte se fram emot nyår så mycket, samt att dra ner förväntningarna lite, för det är det man alltid gör fel. Trissar upp allting nåt förjävligt och tror att allt ska bli så perfekt. Men man får passa sig lite med det, för det är lätt att det blir en besvikelse. Fast lite planer är ändå bra att ha, även om det inte är nån garanti för en lyckad kväll. Se bara på min och Moas nyår förra året, haha. ;) Paniken när man tio i tolv lyckas snubbla av bussen och iförd högklackat springer igenom ett helt radhusområde för att typ 23.57 komma fram till Jesper på (väldigt) vingliga ben och typ flämta "Gott nytt år", ta några suddiga kort på fyverkerier (där inte ens fyverkerierna kommer med på kortet för att man är dålig på att sikta) för att sedan ramla ihop i en hög. Okej, det där sista hittade jag på, men Jespers soffa fick i alla fall ta emot oss senare. :P Ja, förra nyår var lite udda, men ändå en upplevelse.. Hoppas dock att denna blir bättre! =)




Kommentarer
Postat av: Moa

hahahahha, denna nyår ska bli såå mycket bättre!!;)<3

2008-12-09 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0