My Christmas

Kom på att jag inte skrivit något i bloggen efter jul... Min julafton var i alla fall mycket bra. :) Rätt lik mina tidigare sexton julaftnar, men ändå: helt grymt bra. Man vill ju på nåt sätt ha det så som det alltid varit, eller i alla fall jag.
Jullunchen hos farmor och farfar var megagod, dock saknade jag min kusin Karin som var hemma hos sin pojkväns familj.. Men men, things change liksom. Min andra kusin Marcus var däremot där med sin tjej (har svårt att säga fru), vilket var jättekul. :)

Klapparna jag fick var finfina, bland annat fick jag i.d-smink, O.C säsong 4, DVD med Björn Gustafssons alla framträdanden, KISS-t-shirt, presentkort mm mm. Hade även fått lite kläder innan julafton, bland annat min nyårsklänning.



Lite av sakerna, älska "Mina Vänner"-boken.. Alla ska skriva i den.



Och såklart "Killar"-almanackan jag får varje år av mormor, den är uppskattad kan jag säga!
Vem vill inte ha en snygg grabb varje månad hängandes på väggen..?


Kommentarer
Postat av: sandra

åh jag har köpt en exakt lika dan bh som är längst upp till vänster! (: hihi

skönt att du har haft en bra jul iallafall:)

pussss

2008-12-28 @ 17:50:24
URL: http://sandrahenderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0