Måndag

Godmorgon bloggen =)

Så var det måndag igen... Och jag ska jobba. Näst sista dagen, i alla fall under jullovet. Jobbar fredag också, sen är jag leeedig. =) Känns som jag inte gjort annat än jobbat det här lovet, men jag lär i alla fall bli glad den 25e januari. Idag är det lång tid på jobbet också, 12-21. Urk. Jaja, ska i alla fall träffa Tess efter jobbet så det ska bli kul. Hon åker till Thailand imorgon den lilla apan.. :P

Har precis ringt och beställt tid hos ProClinic imorgon, för spraytanning. Seriös nyår? Hehe. Nej, men det kändes bara inte sådär jätte-lajbans att vara spöke på nyårsafton så jag ska fuska lite. Har en massa grejer jag ska göra imorgon, vet varken hur jag ska hinna med eller ens vad det är jag ska göra. Ska i alla fall träfa Nina (egentligen Ballex med den skurken, men han kunde inte), plus nyårsgänget för fika, tänkte hinna med att träna, men tydligen så fick man inte göra det samma dag som spraytanningen... Jaja, nu har jag tjötat färdigt.

Ska ta ett hopp in i duschen, sedan är det nog time att börja gå till jobbet! Ha en bra dag alla lediga (och o-lediga) människor! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0