Lovely wednesday

Hej gott folk! =)

Nu är jag riktigt lycklig, sista lektionen för i år är avklarad, kom precis hem från skolan där vi hade en lektion i Företagsekonomi. Känns helt underbart att vi nu nästan har lov! Bara julavslutningen imorgon som ska avklaras, men den är ju snarare mysig än jobbig. Duktiga elever som uppträder och allmän julkänsla.

Dock saknar jag avslutningarna från grundskolan, som hölls i kyrkan, och var mer traditionella och man sjöng Hosianna Davids son och så. Kanske låter töntigt, men jag tyckte det var mysigt. =) Nu när man går på en skola som inte tar några religiösa ställningar alls kan man ju se sig i skyarna efter allt vad Jesus och de tre vise männen heter. Jaja, livet går vidare liksom. :P

Nu hade jag i alla fall tänkt att bara slappa lite grann, göra klart mitt pepparkakshus (som för övrigt rasat in, ska ta en bild sen), gå ut och gå med mami och Elsa, sen bär det av till Liseberg. Skulle ju egentligen ätit på Gothia Towers, men tydligen så fanns det inga bord kvar, så det blir thai-mat at Tess familjs place istället, framför bonde söker fru! Haha, gött att jag inte missar det idag, bara några få program kvar nu. Och Karolina och Olivia: don't forget att det kommer ett program imorgon klockan åtta också! ;)



Den här låten minns i alla fall jag väldigt väl från grundskolans julavslutningar!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Guud va skönt att ha klarat av sista lektionen :) Nu är vi väl välförtjänta ett lång lov.

Jag veeet :D jag är bänkad både idag och imorgon, klockan åtta, tv4, soffan :) I love it. Nu är det spännande, hihi. Puss på dig

2008-12-17 @ 18:23:58
URL: http://olivjaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, skulle aldrig falla mig in att glömma avsnittet imorgon eftersom att det idag va så himla gulligt :) hihi! Hoppas du hade de bra på Liseberg! Puss, och hoppas vi ses snart hörrö :*

2008-12-17 @ 21:18:56
Postat av: Anni

Vi har också haft sista lektionen idag och jag längtar verkligen tills imorgons julavslutning!

2008-12-18 @ 15:37:57
URL: http://dicembergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0