Lördag

Har precis kommit hem från Kungsmässan nu, fikade och gick runt lite i affärer med Nina. Jättemysigt. =) Var även inne på mitt gamla jobb, letade efter Alex men hittade honom inte. ;) Den grabben alltså... En jag däremot såg var killen som var lite för full på firmafesten och gjorde ett antal (misslyckade) försök på mig (eew), Mattias, Johannes, namn? Kommer inte ihåg vad han heter, men han log rätt så generat när han såg mig så antar att han kom ihåg det hela i alla fall. Haha. :P

Vi snackade i alla fall lite om nyår, tror det kommer bli sjukt bra! Man ska inte ha för höga förväntningar, men ändå. Fick dessutom min minst sagt efterlängtade klänning igår. :D Den var sjukt fin och precis rätt storlek, lite stor över bysten dock, men tror inte att jag hade kunnat klämma mig i en 34:a.. :P
Semesterresor var också ett hett ämne som diskuterades, längtar ju redan nu till sommaren. =) Dags att boka snart kanske? ;)

Nu ska jag snart sätta mig på bussen till Tove där det blir sushi för hela slanten. Mumma! Hoppas ni får en trevlig kväll allihop, det ska jag ha! ♥


Kommentarer
Postat av: Moa Gunnarsson

VAD SUGEN MAN BLIR PÅ SUSHI!

2008-12-20 @ 16:54:38
URL: http://mouya.blogg.se/
Postat av: Loiisan

sushi är lätt den bästa maten ever=)

2008-12-22 @ 18:42:33
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: Cornelia

uppdatering, por favor!



god jul min ängel och tack för alla galna stunder med dig=)

2008-12-22 @ 19:55:21
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0