Lördag

Godmorgon på eeeer!

Äntligen lördag eller vad säger ni? Fast för min del blir det hard work work hela dagen, eller i alla fall tills klockan sex! Seegt. Men men, desto bättre när lönen kommer. ;) Har lite bråttom, börjar klockan tio och sitter fortfarande här i pyjamas och ser ut som ett ras, men men. Vad gör jag inte för er mina kära bloggläsare?? =)

Måste bara nämna passet jag och Ida va på igår, herre min skapare. Har aldrig varit så förbannad på en kvinna innan! Det var en medel-ålder-spinkig-hej-jag-vill-inte-inse-att-jag-faktiskt-håller-på-att-bli-gammal-dam som höll i passet och jag kan ju säga så mycket som att i vissa delar höll jag på att somna. Typ. Nej men seriöst. Dåligt! Och musiken, den ska vi inte ens prata om. Visserligen gillar jag Bonde söker fru, men att spela Bonde söker fru-låten på ett jympa-pass...? Nejtack.

Ikväll efter jobbet ska jag i alla fall till mormor och morfar, med familjen och kusinerna för att baka julgodis. =) Har gjort det typ.. alltid. Vet inte hur länge jag stannar där, kanske blir det hela kvällen för jag är svintrött och dessutom kommer det en dokumentär om Britney ikväll som jag mååste se.. :P Haha. Ha en underb

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Vilken fin blogg du har. Jag har skrivit ett inlägg på min blogg som jag skulle vilja att du läste. Inlägget heter kan ett barn var fult? Kommentera gärna din åsikt.

kramkram miahmariah

2008-12-08 @ 12:30:43
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Karolna

Matilda! Va har hänt med din dagliga uppdatering? PUSS PUSS PUSS PUSS :*

2008-12-08 @ 17:12:56
URL: http://karooliina.blogg.se/
Postat av: Cornelia

du bara jobbar och jobbar du! time to update the blog honey=) kärlek

2008-12-08 @ 17:20:50
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mattis, för tillfället suger du på att uppdatera. Jag hinner ju läsa ikapp alla blogginlägg som jag inte har läst :)

2008-12-08 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0