JULLOV!

Tjohooo!

Nu är jag hemma från julavslutningen och stan, det var jättefint med många duktiga elever som sjöng och spelade. =) Efteråt gick vi till Café Tintin för en fika/lunch. Åt en jättegod kycklingsallad, sen satt vi där och snacka skit samt tog lite fina kort. :P Var även inne på Wedins där dom hade utförsäljning, fick tag på ett fint halsband som jag tänkte ha på nyår, halva priset! :) Sånt gillar vi.

Dessutom: jag fick ett av stipendierna! Wiie, trodde faktiskt på allvar inte det. Så nu är jag 5500 kr rikare, känns inte helt fel såhär i juletider. =)=) Dessutom fick även Ida ett vilket var skitskoj, dessutom slapp jag gå upp på scenen själv, haha ;) Blev ju alldeles nervös, kändes typ som att mina ben darrade sönder. Tänk då dom som står där och sjunger, jag hade aldrig pallat det, klarade ju inte ens av att stå normalt där. :P

Nu ska jag fixa färdigt mitt pepparkakshus, som jag aldrig hann igår, sen funderar jag på att träna. Eller klä julgranen. Får se! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, känner typ för en lugn kväll men vi får väl se. Om det är någon (hehe, som jag känner då) som har nåt kul på G så hör av er! =) Puss! / Matilda ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

GRATTIS TILL STIPENDIET! Ni är grymma båda två :D

2008-12-18 @ 19:31:07
URL: http://olivjaa.blogg.se/
Postat av: Karroluuuuur

GRATTIS GRATTIS! :D grymt roligt för er! <3.

2008-12-18 @ 23:16:28
URL: http://karooliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0