Julafton

Så var det julafton. Dagen man som liten alltid tyckte var den bästa på året (näst efter födelsedagen), och som man, i alla fall jag, fortfarande tycker är speciell. Om än inte på samma sätt som när man var liten så är ändå julafton... ja, julafton. Helt sjukt vad snabbt tiden fram till denna dagen gått i år, känns knappt som jag uplevt december över huvud taget...

Nu har jag precis ätit julfrukost med familjen, och även settt på Astrid Lindgrens julfavoriter som vi fick av min lillebror. Surprise att han skulle komma och glänsa med julklapp på morgonen och allt. I julstrumpan fick jag en påse med Lindt-kulor. =) Mumma säger jag.
Ska snart börja göra mig i ordning, klockan halv ett ska vi vara hos farmor och farfar för jullunch med ena sidan av släkten, sedan ikväll blir det moster med familj för att fira med andra halvan.

Vill passa på att önska er alla riktigt god jul och hoppas ni får en supermysig julafton med mycket god julmat, många klappar och kärlek & gemenskap! ♥


Kommentarer
Postat av: Vicke

Jag kom till din sida via mertrafik, har du sett den nya surfen du hittar den under min profil. Och så vill jag passa påp att önska dig en god fortsättning på helgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0