Jag lever...

Hej vänner.

Jag ber om ursäkt för min hemska uppdatering. Det är verkligen så dåligt just nu att det är inte ens ballt, men så är det heller inte någon mänsklig situation som just nu pågår på Samskolan. Två prov, två inlämningar, två muntliga redovisningar, en bokdisskussion + ett jävla fucking företag var vad som var kvar på schemat när denna veckan började.
Nu är förvisso en inlämning inlämnad, den andra är färdig och en redovisning är avklarad men fortfarande känner jag mig helt torn apart. Jag går typ in i nåt slags apatiskt läge vissa stunder, för att andra stunder flumma över totalt (bussen igår, Cornelia och Ärret :P). Jagorkarintejagorkarintejagorkarinte.

Jag vill uppdatera bloggen och så, jag vill hinna umgås med folk, jag vill hinna övningsköra, jag vill hinna göra saker, jag vill ha en fritid! Men just nu hinns det inte med, och man får helt enkelt ta varje dag som den kommer, klara av en liten bit i taget. Två dagar aklarade redan på v 50, två kvar innan det på fredag bär av till Tyskland för min del. Kan inte ens beskriva hur skönt det ska bli med tre dagars ledighet och bara komma bort från all stress och hets som är här hemma. Dock kommer matteboken att bli min närmsta vän under resan, men det är ett faktum jag mer än gärna förtränger.

Försöker att tänka att det här ska bli tre dagars avkoppling med mysig, tysk julmarknad, lite julklapps-shoppande och mysigt umgänge med mormor, morfar, bror och kusinerna.

ps. då jag insåg att det verkligen är BAD uppdatering på baramatilda-fronten, var när jag såg att självaste Ida Carlsson hade kommenterat, det händer inte föör ofta kan jag ju säga. Tack för den sparken i baken! <3 ds.





Sitter vid gamla datorn nu, och hittade en massa gamla bilder. Jesus. Checka den längst upp till vänster, varför har jag tagit ett sånt kort? Jag skäms över mig själv. Enda trösten är väl att vi har alla varit där. Förutom Ida då, som bestämt hävdar att hon ALDRIG varit fjårtiz.. x)




Kommentarer
Postat av: Olivia

Matilda, jag är glad att du är igång med bloggandet igen, jag har saknat dina inlägg. hoppas allt är bra med dig :) Puss på dig!

2008-12-09 @ 21:46:46
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0