Hemma

Nu är jag hemma igen!
Känns både skönt och tråkigt på samma gång; skönt eftersom.. ja, det är alltid skönt att komma hem liksom, och tråkigt av ungefär samma anledning. Det är alltid lite vemodigt att komma hem från en resa, även om den bara har varat överhelgen.

Vi har haft det jättemysigt i Flensburg, en skön liten stad med en grymt mysig, lång gågata med en maassa julstånd där dom sålde olika saker, allt från glögg, crepes och varm choklad till stickade pannband, ljuslyktor och smycken. I fredags kväll åt vi den godaste kina-mat jag ätit i hela mitt liv (serri) och igår kväll var vi på en lite mer "vanlig" restaurang där det blev en pastarätt som inte var så dum den heller. =)

Fick i alla fall köpt två julklappar, vilket jag är nöjd med, dock ångrar jag att jag inte köpt lite mer grejor till mig själv, har ju en massa pengar kvar! Men men, dom kommer nog spenderas rätt så snabbt här hemma har jag en känsla av.
Bilder kommer så snart jag lagt in dom på datorn, vilket lär bli inom nån halvtimma, förhoppningsvis! Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

andvänder du photoshop eller nåt annat ? :) <3

ha en bra dag

2008-12-14 @ 20:10:31
URL: http://mbh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0