Hej jag lever mig in i TV-serier FÖR mycket

Åh herre. Jag har äntligen lyckats få VLC att fungera, så jag kan se säsong 5 av One Tree Hill. Har bara sett första avsnittet än, men jag har typ gråtit två floder redan, så jag vet inte om jag klarar mer. Visserligen är jag en sån stört stor tönt när det gäller att gråta till TV och sånt, men det här...
Orsak nr 1 till mitt bölande: Haley och Nathan's son är seriöst det sötaste jag sett i hela mitt liv, orsak nr 2: Nathan är helt förstörd, orsak nr 3: Haley och Nathan är inte så perfekta, lyckliga och kära som dom var innan, orsak nr 4: Lucas och Peyton är inte tilsammans (!!), orsak nr 5: Lindsey kan ta sig där bak och försvinna lika snabbt som hon dök upp, orsak nr 6: det är helt enkelt inte som förut, alla har flyttat, och allt är bara... dåligt! Nu ska jag se ett avsnitt till och antagligen grina lite mer, blir det ingen förbättring så vill jag inte se vidare.


ps. finns det terapi-grupper för folk som fastnat i en TV-serie-värld, i det här fallet Tree Hill? Tror jag skulle behöva en sån. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0