Hanson

För nån vecka sedan laddade jag ned en jullåt med Hanson. Christmas time hette den (kan rekommendera den varmt om någon är intresserad), och jesus vilken nostalgi-trip jag fick av att lyssna på dom igen. Vem älskade inte Mmmbop liksom? Just det. Så var, när och hur försvann godingarna Hanson?

Visserligen skulle jag personligen vilja säga att mellanbroder Hanson var (och är!) absolut snyggast. Taylor alltså. Innan var han ju sådär pojk-söt, men nu! Herre. Har ni sett honom på ett tag eller? Nej, tänkte väl det. Sexy mama skulle jag vilja säga. Tyvärr är den 25-årige snyggingen stadgad sedan länge. Hehe. Han är gift och har.... FYRA ungar! Nyaste tillskottet, Viggo Moriah, föddes för en vecka sedan. De andra barnen heter Ezra Jordan, Penelope Anne och Samuel River.
Så där har vi kanske förklaringen till att Hanson inte längre är vad dom en gång var. Verkar jobbigt att mmmbop'a samtidigt som man har fru och massa småkids att se efter. Synd, säger jag, men det är ju bara min åsikt liksom.

Kan ju tillägga (för dom som också gillade Hanson, någon gång på 90-talet) att även Isaac, äldsta brodern, är gift och har två bebbar, samt lillebror Zach är gift han med (!) och har ett barn. Kul för dom.


Öh, nice elleeeer?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ouh, jäcrar vilken skillnad det är på dem nu :O

2008-12-19 @ 23:41:20
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0