Folkdans

Hej hopp folket! :)

Sorry för dålig uppdatering, men jag har haft lite annat för mig det senaste, t ex folkdans, hehe. Vi visade upp för föräldrarna och det gick alla tiders förutom att jag tappade skon på slutet och både jag och min kära partner David fick lite svårt att koncentrera oss pga garv. Men men, det är sånt som hör till helt enkelt!

Imorgon blir det lussefest med bulleken och allt annat som hör till, får se vilka som hamnar där... Nu ska jag ta och kolla lite OTH (inte alls beroende nejdå), vi är leeediga imorgon! Wiie :) Hörs snart. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har! :)

2008-12-05 @ 22:42:58
URL: http://cocon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0