Dan för dopparedan

Hola vänneer!

Förlåt att jag varit försvunnen i några dagar, men jag har varit insprärrad på mitt jobb. Skämt åsido, men jag har jobbat söndag, måndag, tisdag och har därmed inte hunnit med så mycket annat.. Igår efter jobbet var jag i alla fall på kalas hos min farmor som fyllde år, det var mycket trevligt faktiskt. Skulle egentligen inte dit, eftersom jag trodde att jag slutade kl nio, men så var inte fallet!

I lördags var jag och Moa som sagt hos Tove, sjukt rolig kväll. =) Vi gjorde sushi, och jag vill inte skryta, men satan va snygg den blev! Och god för den delen, tror vi åt för en vecka ungefär. Det tog sin lilla tid att få klart allt, men vi hade stört kul i köket under tiden, trots typ fem liter ris under fötterna.. ;) Sedan (efter att jag gnällt/tjatat/trånat efter Edward Cullen i typ två timmar, laddade vi ner Twilight och såg på den. Lycka! =) Haha. Fastän att jag visst råkade rekommendera fel version så allt blev ävkligt grönt och konstigt och Mr Vamypr var inte riktigt lika snygg som med sina naturliga färger, men who cares för sjutton, när sekvensen med Ray Ban-brillorna kom, ja då sket jag fullständigt i om färgerna stämde eller inte. Hehe. Tack för en superduperkväll tjejer, hoppas på repris snaart. ♥

Hm, ja, mycket mer finns inte att säga om de senaste dagarna, förutom att jag har inte alls en snygg kille på jobbet. Nejdå. Jag klarar mig.. det går fint. I alla fall så har jag precis ätit middag i form av en julmacka med rödbetssallad och köttbullar. Julen är i princip enda tiden på året då jag faktiskt tycker det är gott att äta kött. Köttbullar + julskinka + prinskorvar = ett måste på julbordet. Snart ska jag pallra mig ner till min familj igen, det blir uppesittarkväll med Bingolotto och julgodis för hela slanten. =) Dubbellott också, så jag hoppas fan på vinst detta året.. Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Älskare o poet

Hej Snyggizz!



Vill du vinna ett presentkort på upp till 1000 kr hos mer än 60 välkända butiker!?

gå in här för att få veta mer

http://www.gratismode.se/?c=24808



Ha det bra! Puss och Kram! Stötta mig och bli medlem!

2008-12-23 @ 21:56:07
URL: http://www.gratismode.se/?c=24808
Postat av: Cornelia

gött att se dig tillbaka på banan kompis=) merry christmas girlfriend<3

2008-12-23 @ 23:29:59
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0