Annandagen

Idag var jag ledig, hallelujah, och då bar det av in till stan för lite shopping. Dock var jag inte direkt ensam om tanken att shoppa denna annandag, men trots trängseln fick jag i alla fall med mig lite saker hem:


Värmeskydd till håret (till nyår), samt en borste till mitt I.d-smink jag fick i julklapp (fick bli IsaDoras då I.d's egna var slut, och sen tycker jag det är liiiiite magstarkt med en sminkborste för FEMHUNDRA kronor..)


Svart bolero till nyår samt svart axelbandslös BH till min klänning


En klänning (egentligen nattlinne, hehe) från Lelle M samt ett underbart solpuder/highlighter från Smashbox

Köpte även min efterlängtade iPod-docka, den står nu på min bokhylla och spelar mycket bra. Köpte den på Teknikmagasinet, kände mig jätte-malplacerad där men fick snacka med en skittrevlig kille som hjälpte mig så jag gick därifrån mycket nöjd. Jobbigt var det dock att släpa på alla kassar hem på bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0