Long time no seen

Hola.
Läängesen senaste uppdateringen nu, jag får allt ta och skärpa mig.. Det är sjukt kul att se tillbaka i bloggen, se vad man har varit med om och skrivit för skit. ;) Men ibland (allt som oftast nu för tiden känns det som) finns det helt enkelt inte tid. . .

Idag var i alla fall första skoldagen. ÅNGEST. Ska jag vara ärlig så känns allting bara piss just nu, vet inte hur jag ska klara ens höstterminen. Inte så, men man har ju helt enkelt vant sig vid sommarlovets sköna dagar, och vad det verkar så är det no life som gäller i tvåan. Allt annat än skolan blir lidande, vad blir kvar egentligen?
Yeye, så illa är det kanske inte. För som vi säger: BE COOL, STAY COOL! Haha, mottot tvåan rätt igenom. Ingen hets här inte. Nänä. Ska försöka leva efter det mottot, samt CARPE DIEM som så fint står skrivet på första sidan i min kalender. Istället för att hetsa sönder sig själv med skolarbete och plugg borde man faktiskt ta till vara på och fånga dagen. Och det tänker jag från och med nu försöka göra. Hitta guldklimparna i tillvaron helt enkelt! =) Och uppskatta de underbara människor som jag får omge mig med varenda dag. Utan er fungerar inte jag. ♥




Me and my babes at Crete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0