Fika & Shopping

Partymusik dånar just nu i mina öron. Nja, kanske inte dånar. Men jag börjar få in den rätta feelingen. Disturbia finns i mitt huvud hela tiden nu förtiden, tycker jag. Kanske beror det på att jag älskar den låten, spelar den om och om, och varenda gång min mobil ringer så hör jag den igen. Och igen.

Idag har jag varit på Kungsmässan och träffat goa Nina. Underbar tjej. Vi åt räksmörgås på Espresso House och satt och pratade jättelänge. Skulle egentligen träffats utanför jobbet, men döm om min förvåning när jag går på bussen mot K-backa, och ser henne sitta där! Hon blev nog lika chockad hon.. =) Efter lunchen/fikan gick vi en sväng i affärer, jag köpte en påse engångsrakhyvlar samt ett par chinos från Gina. Tack för idag gumman! ♥

På vägen hem övningskörde jag.
Wie. Det börjar gå bra ändå. Tycker jag. Eller bättre kanske jag ska säga. Men ändå, det var en ganska lång bit jag körde, ändå hem. När jag nästan var hemma kom en satans-jävla-pubbeunge-på-moppe och skulle naturligtvis ligga uppe i röven på mig, kunde tydligen inte bestämma sig för om han ville köra om eller ej. Sånt blir man förbannad på. Känner på mig att jag kommer att bli en aggresiv förare.

Nu ska jag lyssna på lite mer bra musik, sedan blir det lite mer packning!


Kommentarer
Postat av: Sabine

åååh gott det där såg ut

2008-08-14 @ 16:15:00
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0