After rain comes the sun?

Det är helt sjukt vad trött jag är, och vad segt allting är.
Och jag har gått tre dagar i skolan. TRE. Jag har TVÅ HELA ÅR kvar, och jag är trött efter två dagar i tvåan. Det är inte okej.

Men kanske är det så första veckan, kommer faktiskt inte ihåg hur det var förra året. I och för sig var det nog inte samma sak, för då var allt nytt och roligt. Nu är det mellanåret. Fy fan för mellanår. Jag hoppas verkligen att detta bara är första-veckan-i-skolan-depression, då när man sörjer att sommarlovet faktiskt är slut, att det inte finns någon återvändo, skolan står för dörren. De lata dagarna är över liksom.

Tror det blir bättre nästa vecka. Hoppas det blir bättre nästa vecka. När man kommit igång med allt; plugg och framför allt träning. Då mår i alla fall jag bättre. Första veckan är ju i alla fall något som måste avklaras. Och snart är vi där, två dagar sen är det fredag. We can do it.


Mitt gosedjur ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0