Torsdag 3:e April

Jesus Kristus vilken härlig dag det kunde ha blivit idag.
Förutsättningarna var ju ändå ganska så bra, en tia på vädret, en stark åtta på humöret och en stark femhundring på vårkänslan i luften
Det skulle vara den långa skoldagen då som drar ner snittet lite granna, en svag trea på den.

Men så var det ju min dumma mage som cp:ade sig igen.
As usual.
Är så trött på det eländet. Idag kändes det nästan som att blindtarmen spökade.
Som tur var så var det nog ej så illa.
Hoppade i alla fall idrotten och gick istället en härlig promenad i det underbara vädret med Ellinor och Carro.

Vi snackade sommarresor. Mmmm.
Det skulle inte sitta helt fel med en trip till varmare breddgrader med mina partypinglor.
Så nu ska jag bege min in på fritidsresors hemsida, för att snurra runt lite, kika och se om dom har några nice-price-resor for me and my girls.

Tjoflöjt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0