Torsdag 24:e April

Hola Bloggen.

Idag har det varit en jättebra dag. Verkligen. Typ sådär bra som bara vissa dagar är ibland, inte alls ofta.
Började i och för sig med spanskaprov kvart över åtta. Men, det kändes faktiskt helt okej. Mer än okej.
Så det var bra.
Efter provet hade vi EA. Det var inte så värst ansträngande.
Inte ens för en klenis som mig.
Och efter det. Då kom det. Ellinors bästa idé någonsin.
Solen sken, fåglarna kvittrade och en andaktsfull hallelujah-sång hördes över trädens kronor.
Så vem fan ville sitta i skolbänken. Inte vi.
Vi åkte in till stan och satte oss på en lite thai-restaurang, Ellinor, Caroline och jag, och åt tills vi höll på att spricka.
Mumma.
Där satt vi sedan typ hur länge som helst. Pratade och pratade.
Sen gick vi på stan, och solen sken fortfarande.
Och det var härligt. Det gjorde min dag.

Att jag sedan var död när jag kom hem, och bara hann vila i en liten liten stund innan jag åkte iväg till gymmet på ett killer-cirkel-gym-pass gjorde inget. Det var det värt. 

Och mina tjejer är guld värda.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Vilken fin sida du har! :) Tänkte bara fråga om du har någon aning om hur man ändrar färg på kalendern? :) Det bara går inte hur jag än försöker .. =P Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-15 @ 19:03:59
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0