Tisdag 22:a April

Något konstigt hände alldeles nyss. Eller inte alldeles nyss.
Men något jag känt från i förrgår fram tills nu.
Jag har fått tillbaka lite av det så kallade blogg-suget.
Ehm, konstigt.
Jag vet inte riktigt om det är positivt.
Klart att jag skulle vilja blogga mer på ett sätt, det var rätt kul när man höll på att lägga ut dagens outfit och så.
Men samtidigt när jag ser tillbaka på gamla inlägg, vad var grejen med att jag nördade mig med att publicera inlägg jag egentligen inte gav ett tiny rats ass i, bara för att.
Där har vi det igen, hetsen. Det där att man ska vara bäst, roligast, störst, och-uppdatera-meest-av-alla.
Orkar man det?
Nej.
Så gud nej, där vill jag inte hamna igen. Och det kommer jag inte göra heller.
Jag trivs bra med detta, att kunna skriva lite när jag vill.
Sen om någon tycker det är intressant eller om någon ens läser, det bryr jag mig inte om.
Har inte ens kollat på statistiken på typ... länge.

Idag är det i alla fall en grym dag.
Solen skiner och himmelen är helt klarblå.
Såna här dagar gör mig lyckliga.
Det som skulle göra allt ännu lite bättre är om jag skulle slippa gå till skolan och istället kunde ligga ute på altanen och steka.
Eller om någon snäll gud någonstans kunde fadea away alla våra jävulska skolshitgrejer.
Men men, man kan inte få allt här i världen.
Nu ska jag ta mina solbrillor och skutta iväg till bussen.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria

tuff blogg =)

2008-04-22 @ 06:59:03
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0