Tisdag 1:a April

Haha, va konstigt det blev.
Först bestämde jag ju mig för att börja blogga igen, sen funderade jag på om jag rent av skulle göra en helt ny, sprillans blogg. Men hm, nej jag stannar nog kvar här ;) Sen, när jag hade bestämt det, ja då gick det helt plötsligt inte att blogga! :O Whatever, nu är väl bloggplattfornsbytet klart i alla fall :)

Idag var jag med Idaho och tränade. Ett intensivpass blev det, såjävlastörtfuckingjobbigt. Helt sinnes. Jag menar det. Skulle inte förvåna mig om det visar sig vara superwoman förklädd till Friskis-tant, som ledde passet.
Magmuskler av stål. Hade hon nog.
Nånstans där i mitten kändes det som att min midja/mage skulle ge upp, kasta in handduken och gå av.
Riktigt så drastiskt blev det ju inte, som tur är.

På vägen till spårren passerade vi som vanligt den lilla "utlandsaffären", haha. Det är en liten minimarket kan man säga, i precis sån där stil som dom har i typ, Grekland. Spanien. Där nere.
Man får sån grym semesterkänsla när man går in där att jag bara måste gå in varje tisdag. ;)
Det faktum att dom säljer massvis med gottig frukt bidrar ju också, idag köpte jag två giant äpplen. Typ en hel middag.

Nu på kvällen har jag och Alexander varit ute och gått en promenad. Hundarna var med, vi var nere vid havet och det var lite läskigt. Havet var typ svart, och det var lite sån där skräckfilmskänsla. Typ.
Sedan insåg jag att jag inte kan vara en sån chicken, så jag tog mig i kragen och sa att det var inte alls så farligt.
Kände mig rätt tuff, ändå tills han skulle skämta och gick mot mig för att knuffa i mig. Jag skrek. Ett dopp i plurret 1 april är alldeles för tidigt för en badkruka som mig.

Nu ska jag se på "Klass 9A", sjukt kul. Älskar honom, vad heter han nu, Ali? Nåt sånt. Reportern sa typ till honom: "Jaha, så ni ska bli en av Sveriges bästa klasser?" Ali bah: "Det kommer inte att hända, hon vet det, du vet det, jag vet det, alla vet det!" Haha. Okej, lät kanske inte kul nu men men...

Och juste, jag blev INTE lurad idag. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0