Onsdag 2:a April

Jag verkligen älskarälskarälskar Håkans nya platta.
Jag menar det. Inte så att jag inte gillar hans andra skivor, för det gör jag sannerligen. Men ändå, den här är annorlunda, den är ny, den är inte som dom andra.
Om jag bara kunde få med mig någon till Scandinavium den 12:e. Åh. Men icke.
Slutar väl med att jag får gå själv. Snyft.


Nu har jag i alla fall pluggat i några timmar. FE och spanska. Satan i gatan, va trött jag är då. Somnade någonstans mellan tredje och fjärde kapitlet i företagsekonomiboken. Visserligen ganska förståeligt, men still.
Kände mig som en riktigt pensionär där jag låg ovanpå överkastet på min säng, med boken totalt tappad över bröstet.
Illa.
Men är man trött så är man. Nu ska jag käka en frukt och försöka hålla ögonen öppna någon timma till.
Sedan blir det bädden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0