Onsdag 2:a April

Såna här dagar är så sköna.
Just nu sitter jag och har precis ätit frulle med min mami. Min puppy är med också, på ett hörn.
Börjar inte skolan förrän tolv, mohaa. Och slutar fjortonnollnoll. Helt underbart.
Brukar egentligen släpa mig iväg till gymmet innan skolan (varför inte vara en nöörd och utnyttja tiden liksom?).
Men idag kände jag för att sova ut, behöver ju inte ta bussen förrän vid elvatiden. Nice. Tänkte jag. Ligga och slafa hur länge som helst. 
Men nej. Tragiskt nog känner jag inte mig själv tillräckligt väl för att veta att jag aldrigaldrig skulle kunna sova längre än till cirka nio. Det spelar ingen roll om hela dagen ligger fri framför mig, inte fan sover jag för det.
Snacka om att inte ta till vara på möjligheterna. Undantagen skulle väl isåfall vara nyår. Då kan det kanske bli en extra timma eller två. Inte mer. Suck.

Idag ska jag i alla all träna efter minatvålektioner, gymmet blir det. Ser verkligen fram emot det, var typ en vecka sedan jag körde gymträning. Har saknat det. Åh vilken ärkenörd jag lät som nu.

Efter träning -------- > PLUGG
Sa jag att såna här dagar var sköna? Skulle inte tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0