Not good

Usch och fy. Mår inte kanoners idag. Var på middag hos C igår och det blev lite väl vilt. Minst sagt. Vaknade upp med världens värsta illamående (vilket kanske också berodde på att jag proppade i mig minst fem kilo nötter, com jag INTE tål). Bad bad bad. En sak som gjorde det hela lite bättre var att de andra mådde lika dåligt. Haha. C mådde nog ännu värre vid närmare eftertanke.

Nu tror ni säkert att jag är värsta fyllekajan. Men jag vill bara säga att, det är jag inte! Verkligen inte. Jag dricker ytterst sällan, och när jag gör det så gör jag det mer som en social grej än för att det är gott. Visst är det kul att parta ibland, men oftast väljer jag en mysig tv-kväll framför party...

Vad väljer ni, hemmakväll eller utekväll?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hemmakväll måste jag nog säga.

2007-09-30 @ 17:15:22
URL: http://mitchomatcho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0