Yooo :D

Hemma från skolan, har precis gett min älsklingsvovve lite mat och nu väntar jag bara på att G ska slå en pling så vi kan gå ut och gå i det härliga vädret. Sånt här väder älskar jag på hösten!:D Soligt, men kallt, det är perfekt.

Skolan idag var helt okej, hade ju som sagt bara tre lektioner. Historielektionen var dock VÄLDIGT läskig, våran käre Hasse gick i taket av ilska typ! :O Han som brukar vara så snäll annars. Han blev hur arg som helst, och typ "Ni kan gå nu, så, HEJDÅ!!" Hasse.. Förlåt om vi var jobbiga! Aaah, det var ju en lite tråkig avslutning inför helgen. Men men, det är sånt som händer. Vi är så frågvisa i vår klass, kanske är vi lite tröga vad vet jag :P Typ frågar ba "E de renässansen vi pratar om nu?" Hasse: "NEEEEJ, BAROCKEN!" Hihi, jag förstår honom litegrann :P Förlåt Hasse, om du läser detta, förlåt förlåt förlåt, vi ska skärpa oss! Snälla gör inte provet nästa vecka svårare!

Nog om det. :P Jag har skaffat lite reklam till bloggen, men konstigt nog så ser jag inte den när jag går in på sidan.. :S Gör inte ni det heller? För den visas när jag förhandsvisar kodmallarna, men sen typ försvinner den.. :/ Någon som vet vad jag gör för fel?

Ooh, nu ringde G :D Promenad på gång. Tar nog med mig Elsa ut så hon får lite motion och frisk luft hon med :) Förresten ska jag nog börja på agiliti (stavning?) med henne i vår. Eller jag och min bror gör det nog tillsammans. Om vi kan hålla sams.. Men men, vi hörs ikväll :) Kommentera gäärna :D

Kommentarer
Postat av: viola

skönt att någon håller med!

2007-10-19 @ 14:20:03
URL: http://vajola.blogg.se
Postat av: Elsa

skulle det inte vara bättre om vi fick kommentera för att vi ville, istället för att alla vet att vi gör det bara för att du vill. Jag tror att du har något begär (som hundratals andra i det här landet) att din blogg ska bli stor och omtalad, såsom Kenzas, Stina Lees, och Englas. Jag menar inte att du gör något fel, du är verkligen jätteuktig, men chilla lite på det, snälla.

2007-10-19 @ 16:44:31
Postat av: Matilda

Elsa: Självklart kommentarer alla bara om de VILL kommentera, jag tvingar ingen! Jag skriver oftast bara "Kommentera gärna", är det så farligt? Men visst, jag förstår vad du menar, visst vill jag ha fler läsare, men främst för att det känns roligare att skriva om man vet att folk läser. Jag kan försäkra dig om att jag inte på något sätt tror att min blogg ska bli lika stor och populär som Stina-Lees och Kenzas, jag läser själv deras bloggar dagligen och beundrar dem verkligen, men att tro att jag genom att "tjata" fram kommentarer från er läsare skall bli lika stor som dem... Det skulle vara att överskatta mig själv! Men jag tar åt mig av din kritik, naturligtvis :) Hoppas att du fortsätter läsa min blogg, om du vill förstås! Ha en trevlig kväll :)

2007-10-19 @ 17:59:10
URL: http://baramatilda.blogg.se
Postat av: Elsa

Jag ville bara säga det :) Självklart kommer jag fortsätta läsa din blogg. Har varit inne på den varje dag sedan två månader tillbaka. Dock tycker jag att du ska ha mer bilder, det är roligast :) Ha det bäst.

2007-10-19 @ 22:24:30
Postat av: Matilda

Elsa: Vad roligt, gud va glad jag blir!:) Ja, jag håller verkligen med dig om bilderna, tycker själv det är roligare att läsa bloggar med mycket bilder, men har haft lite knas med kameror det senaste.. Skall bli ändring på detta så fort som möjligt!:)

2007-10-20 @ 09:03:15
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0