Tröja blir benvärmare

Har precis kommit hem från träningen. Hade verkligen INGEN lust alls att träna innan, men som alltid så känns det gott efteråt. Har dock ännu mera ont i halsen nu...
Nu sitter jag här och syr lite. Vill ha ett par vita benvärmare men har inte hittat några. Men nu hittade jag en gammal vit tätstickad cardigan i garderoben, har inte använt den på hur länge som helst. Så, därför har jag nu gjort två benvärmare av dess ärmar! Gissa om jag känner mig kreativ...


Min gamla fula tröja

Jag klippte helt enkelt bara av ärmarna, och sydde ner kanten. Stickat har ju en tendens att fransa upp sig, så man får vara ganska noga. Asså, stygnen behöver inte va särskilt fina eller så (man har ju ändå benvärmarna pösiga och kan vika ner kanten ännu en gång om man vill), men se till att hellre sy för mycket än för lite.


Så här blev det, är bara färdig med ena så.. :P Ska nog ha dem imorgon till skolan, så kanske att ni får se dem på om jag skänger in en dagens outfit!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Visions Of Johanna

hehe jag älskar att måla naglarna :D Jobbigt när man ska vänta när det trokar bara ^^ haha

2007-10-01 @ 21:17:36
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se
Postat av: Hanna

okejokej :) det ska jag göra!
i tungan, hehe :)

2007-10-01 @ 21:19:37
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Anonym

skönt med träning!

2007-10-01 @ 22:04:41
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0